Îți mulțumim pentru cumpărăturile făcute la noi și sperăm că ești încântată de noile produse. Totuși, dacă din oricare motiv nu ești complet satisfăcută de achiziția ta, o poți înlocui cu alt produs sau returna la noi în maxim 15 zile calendaristice de la primirea coletului. Te rugăm să consulți mai jos toate detaliile politicii noastre de retur.
CUM SE PROCEDEAZĂ PENTRU SCHIMB - Pentru schimbul de produse te rugam sa ne contactezi pe email retur@shopika.ro sau la telefon 021.555.27.13. Specificati numele si codul produselor pe care doriti sa le returnati si codul produselor pe care le-ati ales. - dacă noul produs are aceeași valoare, vei plăti suma de 25 lei (taxe curier tur-retur) prin ramburs. - dacă noul produs este mai ieftin, îți vom returna diferența în contul bancar, mai puțin suma de 25 lei (taxe curier tur-retur), care va fi platită de către tine. Daca schimbul este dorit din cauza unor informatii complet eronate afisate pe site (poza, marime, etc) atunci nu mai platiti transportul si consideram greseala noastra.
- pentru localitățile aflate în afara punctelor de livrare ale curierului, ne rezervăm dreptul de a recalcula costul transportului în funcție de taxele percepute de curier pentru kilometrii suplimentari. - pentru returnarea diferenței, te rugăm să ne trimiți pe e-mail retur@shopika.ro numărul de comandă și datele tale bancare - contul IBAN de 24 caractere și numele întreg al titularului contului. - produsul trebuie returnat în ambalajul original sau în alt ambalaj de plastic și cutie (daca așa l-ai primit), astfel încât să fie protejat. - produsul returnat trebuie să fie în bună stare, cu eticheta, fără urme de purtare, fard sau miros de parfum, deodorant, etc. In caz contrar returul/schimbul este anulat. - pentru clienții din afara Romaniei se vor aplica taxele de transport specifice distanțelor respective care difera de la țară la țară.
CUM SE PROCEDEAZĂ PENTRU RETUR COMPLET SAU PARTIAL - produsul returnat trebuie să fie în bună stare, cu eticheta, fără urme de purtare, fard sau miros de parfum, deodorant, etc. In caz contrar returul/schimbul este anulat. - pentru clienții din afara Romaniei se vor aplica taxele de transport specifice distanțelor respective care difera de la țară la țară. - dacă ai un locker sameday-easybox în apropiere atunci poți opta pentru retur Sameday, completezi cererea ta online aici: https://return.sameday.ro/shopika
- dacă nu ai un locker în apropiere atunci poți opta pentru serviciul de retur Fan courier, completează online cererea ta de retur aici: Formular retur prin Fan Courier si completezi formularul cu datele tale;
- saune poți comunica intenția ta de a face retur la adresa de e-mail retur@shopika.ro ori la numărul de telefon 021.555.27.13. Vei primi valoarea produsului returnat în maxim 15 zile de la primirea produsului returnat, mai puțin suma de 19 lei reprezentând taxa de transport pentru retur. Daca returul este dorit din cauza unor informatii complet eronate afisate pe site (poza, marime, etc) atunci nu mai platiti transportul si consideram greseala noastra. - pentru returnarea banilor, te rugăm să ne trimiți pe e-mail retur@shopika.ro numarul de comandă și datele tale bancare - codul IBAN de 24 caractere și numele întreg al titularului contului. - pentru localitățile aflate în afara punctelor de livrare ale curierului, ne rezervăm dreptul de a recalcula costul transportului în funcție de taxele percepute de curier pentru kilometrii suplimentari.
- pentru clienții din afara Romaniei se vor aplica taxele de transport specifice distanțelor respective care difera de la țară la țară.
Stimati consumatori, daca doriti retragerea din contract puteti completa formularul de la link-ul de mai jos. Formularul este doar un model si nu este obligatoriu: Formular Retur - retragere din contract
Pentru orice informații, te rugăm să ne contactezi! Te mai așteptăm pe la noi! 😊